Kitap yorumları ve tanıtımları.

12 Temmuz 2017 Çarşamba

Kalp Kırıkları - Bettina Belitz (Splitterherz #3)


KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

“Ama bir şeyi çok iyi biliyorum ve gelecekte ne olursa olsun, dolambaçlı yollar beni nereye götürürse götürsün, bu beni dünyadaki her şeyden daha çok rahatlatıyor: Colin’i sevdiğimi biliyorum.”

Elisabeth Sturm karabasanların dünyasındaki açlığı, yıkıcı gücü ve dehşeti yaşamıştır ama yine de Colin’e olan aşkına sıkıca tutunur.
Bitkin ve yaralı halde, özlem ve korkuyla onun dönmesini bekler. Bir araya geldiklerindeyse aşklarına gölge düşüren yaşlı ve güçlü karabasan Tessa’nın peşine düşerler.
Karabasanın izini ve Ellie’nin kaybolan babasına dair ipuçları bulmayı umarak İtalya’ya doğru yola çıkarlar.


KİTAP SAYFA SAYISI : 640


KALP KIRIKLARI KİTAP YORUMU

Hayal kırıklığı olan ikinci kitaptan sonra bu final kitabı ilaç gibi geldi bana. Tüm olaylar çözüldü, seriden kurtuldum :) İlk kitaptan beri alakasız yerlerde ortaya çıkan ufak şeylerin bile sebebi varmış, bu beni memnun etti. 640 sayfa elimden akıp gitti -Ellie ve Colin'e rağmen-

Colin ve Ellie ikilisine olan sorunum ilk kitaptan itibaren artıştaydı ve bu kitapla zirveye çıktı. Hayatımda okuduğum kitaplar içinde hoşuma gitmeyen baş karakter sayısı neredeyse iki elin parmağını geçmez ama Colin ve Ellie'i sevimsizlikleri konusunda unutmayacağımı biliyorum :) Sonlara doğru akıllarını peynir-ekmekle yedikleri bir dönem oldu; ikisinin de yakasına yapışıp, yüzlerine karşı ''Kendinize gelin! Aşın bunları!'' diye bağırmak istedim.

Colin'n ''öldür beni'' diye bencilce yalvarmaları, atı hasta oldu diye ''ben onsuz yaşayamam, o benim tek dayanağım'' demesi hem de Ellie'nin önünde. Ellie'nin ''niye benimle sevişmiyorsun'' diye ağlamaları, sürekli hastalıklı halde Colin bana gelecek umudu... Daha fazla devam edemeyeceğim :)
Sadece bu ikisi yetmezmiş gibi diğer tüm karakterler de olmayacak işler yapmaya, söylenmeyecek sözler söylemeye başladılar. El birliği ile beni delirteceklerdi.

Bu kitap dahil olmak üzere tüm seriyi yerden yere vurmama rağmen neden okuduğumu merak ederseniz: Konu güzel, işleniş güzel. Ama karakterler FACİA. Oyuncuların beceriksiz rol yeteneklerine rağmen konusu güzel bir filmi izlemek gibi :) Sonunda ne olacak diye merak ediyorsunuz. Yazar bu merağı vermiş bize fakat yanında baş ağrısı gibi karakterler yazmış. Her şeye rağmen final kitabı tüm olayları açıklamış, okuması kolaydı ve konu olarak tatmin ediciydi.

Splitterherz #1 Aşk Kırıkları

Splitterherz #2  Hayal Kırıkları  


Benim puanım : 3/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder