Kitap yorumları ve tanıtımları.

22 Haziran 2017 Perşembe

Hayal Kırıkları - Bettina Belitz (Splitterherz #2)


KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

Elisabeth Sturm’un karabasanların tehlikeli dünyasına gözlerini açtığı ve onlardan birine âşık olduğu yaz çoktan bitmiştir. Colin aylardır kayıptır ve Ellie bitmek bilmeyen kıştan bunalmıştır. Tekdüze günler birbiri ardına geçerken geceleri onu rahatsız eden kâbuslar görmektedir.

Evde yaşadığı tatsız olaylar Hamburg’da yaşayan ağabeyinin yanına gitmesini gerektirir ancak oraya vardığında onu neredeyse tanıyamaz. Paul bitkin ve öfkelidir. Ellie onun kendisinden bir şeyler gizlediğini hisseder ve Paul’ün dünyasına girdikçe karşı karşıya oldukları tehlikenin büyüklüğünü fark eder. Artık kime güvenebileceğini bilemeyen Ellie, Paul için duyduğu endişenin ve Colin’e olan aşkının en kötü kâbuslarından daha korkunç sonuçları olacağından habersizdir...


KİTAP SAYFA SAYISI : 688


HAYAL KIRIKLARI KİTAP YORUMU

Colin'n kayıp olmasının dışında babası da ortalarda yoktur. Uzun süre beklemişlerdir fakat babası bir haber dahi vermemiştir. Babasının masasındaki zarfı açtıklarında ise hem Ellie için hem de karısı için içinde görev olarak tanımlayabilecekleri mektupları bulmuşlardır. Mia'nın görevi evde kalmaktır. Ellie'nin görevi ise Paul'u eve getirmek ve babasının kasasını açabilecek anahtarı bulmaktır. Böylece Ellie Hamburg'a gider ve ağabeyinin karakterinde 180 derecelik bir değişim olduğunu görür. İşin içine iyice girdikçe Paul'e bir karabasanın musallat olduğunu düşünmeye başlar. Colin'den bu konuda yardım ister.

İlk kitap için harika diyemem ama yine de ikinci kitabından kesinlikle daha güzeldi. Bu kitabı okurken bir nevi can çekiştim. Kitabın adı gibi resmen hayal kırıklığı içindeyim.

Ellie'nin aşırı dramatik hareketleri, Colin'n buzdağından farksız davranışları beni bezdirdi. İlk kitabı bitirdiğimde umarım kendilerine çeki düzen verirler demiştim ama her şey daha da kötü oldu. Okurken çoğu zaman sıkıldım, sonunu merak ettiğim için sürekli kendime ve kitaba bir şans daha verip durdum. Peki sonu beni tatmin etti mi? Kocaman bir hayır diyebilirim. Ellie'nin babasına ne olduğunu ve Tessa'yı nasıl öldüreceklerini ya da en azından öldürüp öldüremeyeceklerini hala merak ettiğim için final kitabını okuyacağım. 

Splitterherz #1 Aşk Kırıkları

Splitterherz #3 Kalp Kırıkları


Benim puanım : 2/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder