Kitap yorumları ve tanıtımları.

14 Mayıs 2018 Pazartesi

Şeytan’ın Ölüm Perisi - Donna Hosie (The Devil's #3)


KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

Cehennemin Dokuz Katmanı bizi bekliyor.
Araf, şehvet, oburluk, açgözlülük, öfke, sapıklık, vahşet, sahtekârlık, ihanet…
 
Şeytan’ın eşi “kendini bulmak” için onu terk ettiğinde geriye doldurulması zor bir boşluk bırakır. Şeytan Takımı, Elinor’un üzerine yıkılan zor görevden kurtarmak için her şeyi yapmaya hazırdır, özellikle de tüm kalbiyle Elinor’u seven Alfarin. Fakat Elinor’u kurtarmanın tek yolu Cehennem’in Dokuz Katmanı’nda saklanan Ölüm Perisi’ni bulmaktır.
 
Şeytan Takımı üçüncü görevinde prens Alfarin’in önderliğinde unutamayacakları bir maceraya atılır.


KİTAP SAYFA SAYISI : 416


ŞEYTAN'IN ÖLÜM PERİSİ KİTAP YORUMU

Serinin üçüncü kitabında Şeytan Takımı'nın bu seferki lideri Viking Prensimiz Alfarin. Takımımız onun önderliğinde Cehennem'in dokuz katmanında; Şeytan'ın eşi olan asıl Ölüm Perisi'ni aramaya gidiyorlar.

İlk iki kitabı çok sevmiş olsam da Şeytan'ın Ölüm Perisi elimde okunmak için süründü. Bu durum hem kişisel sebeplerden hem de vakit darlığından diye düşünüyorum. Çünkü okurken eğleniyordum, gülüyordum ve heyecanlanıyordum ama kitabı okumayı bıraktığımda tekrar elime almadığımda birkaç gün geçmiş oluyordu. Ayrıca olaylar Cehennem'in dokuz katmanında geçtiği için; bu kitap biraz kasvetliydi.

Mitchell, Elinor'a dönerek şakayla: ''Harika bir küfür 
koleksiyonumuz var. Biraz daha öğrenelim mi?''
Elinor birkaç tane daha K harfi geçen küfür söyledi.
Mitchell aramıza katılmadan önce bunların hiçbirini bilmiyordu.
Mitchell ona kötü örnek oluyordu.
Bunu sevmiştim.

Benim en çok hoşuma giden yerler; Alfarin ve Elinor'un tanıştıklarından bu yana yaşadıkları anlardan ufak ufak kesitlerin yer almasıydı. Zaten ilk kitaptan beri bu ikiliyi çok seviyordum şimdi onlara bayılıyorum. Alfarin'in düşüncesi yapısı ve konuşmaları beni gerçekten eğlendirdi. Cehennem'e bilgisayarın yeni geldiği bir dönem; Elinor ile bilgisayarları kurdukları sırada, Alfarin'in bilgisayar faresi yerine gerçek bir fareyi bilgisayara takmaya çalıştığı bir yer vardı, otobüste olmama rağmen kahkaha atarak okudum :)

''Cepler yaşlı kadınların nane şekeri ve 
takma dişleri için vardır.'' diye karşılık verdim.
''Korkusuz Vikinglere göre bir şey değil. Vikinglerin saklayacakları
hiçbir şeyleri yoktur. Bu yüzden iç çamaşırı da giymeyiz.''

Kitap öyle bir yerde final yaptı ki.... Novella Dinamik lütfen bir an önce final kitabını bassın diye düşünür oldum. Benzersiz karakterler, çok değişik kurgu ve samimi diyaloglar: Bir kitapta ne ararsanız var, daha ne olsun :)


Benim puanım : 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder