Kitap yorumları ve tanıtımları.

27 Şubat 2018 Salı

Düşler Ülkesi - Jodi Lynn Anderson


KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

Öncelikle sunu bilin: Bu bir aşk hikâyesi, ama bugüne dek duyduklarınıza benzemiyor. 
Oğlan da, kız da hiç masum değil. Bu hikâyede sayısız hayat yitirildi. Ayrıca iyiler de kazanmıyor. 
Bazı yerlerde hikâyeler illa mutlu sonla biter ama Düşler Ülkesi’nde durum böyle değil.


KİTAP SAYFA SAYISI : 336


DÜŞLER ÜLKESİ KİTAP YORUMU

Düşler Ülkesi, Peter Pan ve dilimize Kaplan Zambağı olarak çevrilmiş Tiger Lily arasında olan biteni anlatıyor. İşin en güzel tarafı ise bunu bize Tinker Bell'in anlatması. Orijinal Peter Pan hikayesinden oldukça farklı romanımız. Buna rağmen , Kayıp Çocuklar, Korsanlar ve hatta Wendy bile var. Bu yüzden Voya'nın ''Eski bir masala yepyeni bir anlatım...Kesinlikle benzersiz.'' olarak yazdığı yorumuna katılıyorum.

Bazen aşk, sevdiğiniz kişiyi umduğunuz gibi bulamadığınızda,
onu olduğu gibi görmeye dayanamamaktır.

Yepyeni ve benzersiz bir anlatım olmasına rağmen, başlarda çok güzel giden kitap sonlarda beni hayal kırıklığına uğrattı. Arka kapakta yazanı, finalde bulamadım. Sayfaları çevirip devam etmek istedim, böyle bitmesini istemedim. Bunun iki sebebi var:
1)Final kalp kırıcıydı, üzüldüm. İnsan ister istemez mutlu son bekliyor :) Öyle kahreden bir olay olmamasına rağmen insanın gönlü keşke başka bir şekilde olsaydı diyor. Gene de herkesin kendi yolunu çizip, farklı mutluluklar yaşaması da bir nevi mutlu son diyorum :)
2)Çok güzel akıp giden kitap sanki acele acele bitirilmiş gibiydi. Durum böyle olunca 4 puan verdim. Jodi Lynn Anderson bunu hissedip kahrolmuyordur neyse ki :)

Ona baktığınızda, suyun karşısında ne olduğunu
görecek kadar uzun süredir hayatta olduğunu anlayamazdınız.
Seksen sene geçmişti ve o hala on beş yaşındaydı.


Benim puanım : 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder