Kitap yorumları ve tanıtımları.

3 Mart 2018 Cumartesi

Eon: İçinizdeki Dragonu Keşfedin - Alison Goodman (Eon #1)


KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

Onun büyük bİr sırrı var...
Sonu ya zafer, ya ölüm.

Eon kendini bildi bileli dragon büyüsü eğitimi alıyor. Doğu Asya astrolojisine dayanan yoğun çalışmalarının iki temel amacı var: Kılıç ustalığını ve sihir kabiliyetini geliştirmek. Eon ve efendisi, Eon’un, on iki enerji dragonundan birine hizmet eden dragon ustası olarak seçileceğini umut ediyor.

Ancak Eon’un tehlikeli bir sırrı var. O aslında Eona. Dragon ustası seçilebilmek için erkek kılığına giren, on altı yaşında bir kız. Kadınların dragon büyüsü kullanması yasaklandığından, sırrı açığa çıkarsa ölümü kaçınılmaz olacak. 

Eon’un sırrı tehlikedeyken, o ve dostları, kendilerini İmparator için verecekleri çok ciddi ve ölümcül bir mücadelenin içinde bulacak. Eon içindeki gücü ortaya çıkarmak zorunda. Yoksa hem büyüsünü kaybedecek hem de hayatını. 


KİTAP SAYFA SAYISI : 575


EON KİTAP YORUMU

Arka kapakta kitabın konusu neyse içeriğinde de aynı şeyler anlatılıyor. Konuyu anlatmaya dalıp size spoiler vermek istemediğim için kısa kesiyorum :) Anlatım Eona'nın bakış açısından yazılmış. Ben başkahramanın gözünden anlatıldığı için olayların tam içinde gibi hissetmeyi severim. Kitap bu duyguyu çok güzel vermiş. Sadece başkahraman değil neredeyse tüm yan kahramanların bir sırrı var ve olay geniş anlamda sarayda geçtiği için de bol bol entrikalar dönüyor. Tam bir taht oyunları.

Bu kitabı çok merak ediyordum ve doğal olarak büyük bir beklentiyle okudum. Başlarda bu dünyayı anlamlandırmakta, hayal etmekte zorlandım ama kısa sürede alıştım. Alıştıktan sonra hayal etmesi ve de okuması kolaylaştı. Olaylara daha çok adapte oldukça gerçekten keyif almaya başladım. Beklentilerimi karşıladığı için şu an çok mutluyum. Kitaba 5 puan değil de 4 puan verdim bunun sebebi Eona'yı sevmiş olmama rağmen onda bir şeyler beni rahatsız edip duruyordu. Kitabın finalinden tahmin yürüterek ikinci kitapta Eona'yı daha çok seveceğimi düşünüyorum.

Piyasadaki fantastik kurgulardan değişik bir konusu olduğu için ben beğendim. Anlatım, karakterler ve kitabın size vaat ettiği her şey güzeldi. Almakta hiç tereddüt etmeyin, pişman olacağınızı sanmıyorum.


Benim puanım : 4/5

1 yorum:

  1. çok güzel ve eğlenceli bir kitap bir oturuşta bitirdim kitap insanı içine çekiyor başladın mı bırakamıyorsun.

    YanıtlaSil