Kitap yorumları ve tanıtımları.

28 Mart 2018 Çarşamba

Şampiyon - Marie Lu (Legend #3)




KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

Day bir efsane. 
June ise bir deha. 
Peki, kim ŞAMPİYON olacak? 

June ile Day, Cumhuriyet halkı ve birbirleri için çok fazla fedakârlıkta bulunmuşlardır. Şimdi vatanları bir dönüm noktasındayken June bir kez daha Cumhuriyet’in gözüne girmiş ve hükümetin seçkin çevresinde bir Princeps adayı olarak hizmet vermeye başlamıştır. Day de yüksek rütbeli bir asker olmuştur. Bir barış antlaşması yürürlüğe girmek üzereyken ortaya çıkan ölümcül bir salgın, Koloniler arasında paniğe yol açmış ve Cumhuriyet’in sınır kentlerini savaş tehdidi sarmıştır. Sadece June bu tehdide karşı ülkesini nasıl savunacağını bilmektedir. Ancak binlerce insanın hayatını kurtarabilmeleri için sevdiği tek erkekten, her şeyini feda etmesini istemek zorundadır.

KİTAP SAYFA SAYISI : 360


ŞAMPİYON KİTAP YORUMU

Uzun zamandır okumak için kaçtığım bir kitap olmamıştı. Şampiyon'u okumamak için masa tenisine bile başlayabilirdim. Final kitabını sevemedim ve çünkü:

1- June ve Day arasındaki saçma sapan şeyler beni gerçekten sıktı. Her an ölümle burun buruna olmak bile sevdiklerimizle beraber olmak için bir sebep olamıyorsa resmen tırt bir sevgi bu.
2-Anden'in June sevdasını hep gereksiz ve saçma buluyordum zaten (biraz kıskanmış olabilirim)
3-Karakterlerimizin 17-25 yaşlar arasında olmaları ama yine de ülkede hiç adam kalmamış gibi süper üçlünün koskoca ülkenin kurtarıcısı olması... Ne bileyim... İnsan bir sorguluyor bunu.
4-Eski Türk Filmleri'nde bol bol gördüğümüz kitap finali. Pek çok insan finalde duygulanmış, ağlamış. Benim ise okurken gözüm seğirdi sinirden.
5-Akmıyor... Okuyorum okuyorum, okumaktan sıkılıyorum ama olaylar beni içine çekmiyor. Sayfaları atlıyorum ama çare etmiyor bomboş aksiyon :(

''Bana bir seferinde sokak adın olarak neden Day'i seçtiğini anlatmıştın.
Her yeni sabahla birlikte her şey mümkündür değil mi?''
''Bazen güneş daha erken batar. Günler sonsuza kadar sürmez bilirsin.
Ama elimden gelen en iyi şekilde mücadele edeceğim.
Sana bunun sözünü verebilirim.''

İlk iki kitabını sevmeme rağmen final beni hayal kırıklığına uğrattı. Aslında bu son kitabın beğeneni de çok. Bende maalesef durum tam tersi oldu. Üzülerek puan verdiğimi belirtmek isterim ve beğendiğim bu seriye keşke güzel bir veda edebilseydim.



Benim puanım : 2/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder