Kitap yorumları ve tanıtımları.

27 Kasım 2017 Pazartesi

Gölgeler - Paula Weston


KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

Gaby Winters yaklaşık bir yıl önce ikiz kardeşi Jude’u bir trafik kazasında kaybetmişti. Kazadan sonra bedeni iyileşmişti ama acısı hâlâ ilk günkü gibi tazeydi ve kâbusları bitmiyordu: Her gece kâbuslarında iblislerle ve cehennemin diğer yaratıklarıyla savaşıyordu.
 
Ve sonra karşısına Rafa çıktı. Rafa, sadece kâbuslarında sık sık gördüğü çocuk değildi, aynı zamanda ikiz kardeşi Jude’la da bir geçmişleri olduğunu iddia ediyordu. Gaby, hayatı ve kendi hakkında bildiğini düşündüğü gerçeklerin sadece birer yalan olduğunu kabul etmek zorunda kalmıştı ve bulması gereken gerçekler kâbuslarındaki gölgelerde gizliydiler.
 
Rafa kimdi? Refaimler kimlerdi? Ve en önemlisi Gaby kime güvenebilirdi?

KİTAP SAYFA SAYISI : 336


GÖLGELER KİTAP YORUMU

Gaby araba kazası sonucu ikiz kardeşini kaybettikten sonra sırt çantasını alıp yollara düşüyor. Planı sörfçülerle geldiği Pandanus Beach'te bir iki hafta kalmakken Maggie ile tanışıyor ve onunla beraber bir ev tutup orada yaşamaya başlıyor.

Bir gün karşısına Rafa adında bir adam çıkıyor ve kardeşinin yakın arkadaşı olduğunu iddia ediyor. Gaby Rafa ile konuştukça hafızasını kaybetmekle kalmadığını aslında yaşadığını sandığı hayatın bir yalandan ibaret olduğunu anlıyor.

Ben ikiz kardeş Jude'u hep kız sanıyordum, tam kız ismi gibi. Sanırım üçüncü kitapta filan aslında erkek olduğunu farkettim. İlk önce yazara sinirlendim -insan arada bir erkek olduğunu belirtecek cümle kurardı- diye. Sonra bu yanlış anlaşılma yüzünden kendime sinirlendim. Böylece, aşırı şapşallık içeren bir anım oldu bu seride :)

Dört kitaptan oluşan bu seri düşmüş melekler-gözcüler, refaimler ve iblislerle ilgili. Bu tür fantastik kurgulardan hoşlanıyorsanız sıkılmadan okuyabileceğiniz, akıcı bir seri.

NOT: Puanlamamı tüm seriyi düşünerek veriyorum.


Benim puanım : 4/5



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder