Kitap yorumları ve tanıtımları.

22 Ocak 2018 Pazartesi

Sahte Krallık - Leigh Bardugo (Six of Crows #2)


KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

Koşullar her zamankinden daha zor, kaybedilecek şeyler ise daha değerli.
 
Kaz Brekker ve ekibi, hayatta kalacaklarına inanmadıkları bir soygunun üstesinden gelmeyi başarır. Fakat büyük ödülü paylaşamadan kendilerini tekrar ölüm kalım savaşının ortasında bulurlar.
Grisha dünyasının kaderi, şehrin karanlık sokaklarındaki intikam savaşına bağlıdır.
Kaz ve ekibinin ise ne pahasına olursa olsun bu savaşı kazanmaktan başka çaresi yoktur.


KİTAP SAYFA SAYISI : 624


SAHTE KRALLIK KİTAP YORUMU

İlk kitaptan daha eğlenceli, daha maceralıydı. Daha çok düzenbazlık, daha çok dostluk ve bol bol intikam vardı. Kitabı tam anlamıyla elimden bırakamadım. İlk kitap sonrası karakterlerin birbirine olduğu gibi ben de onlara daha çok alıştım. Wylan ve Jesper'ın sürekli birbirleriyle laf dalaşına girmesine güldüm. Nina ile Matthias'ın kendilerince birbirlerine cilve yapmasında eğlendim. Kaz ve İnej'in birbirleri için endişelenmelerini sevimli buldum. Onlarla düştüm, koştum; onlar bir işi başardıklarında ben de sevindim. Ah, kitabın bittiğine gerçekten üzüldüm.

''Senin için gelirdim. Yürüyemeseydim bile sürünerek gelirdim,
ne kadar yaralı olursak olalım oradan birlikte savaşarak çıkardık,
bıçaklar çekili, ateş ederek.
Çünkü biz böyleyiz. Mücadeleyi asla bırakmayız.''

İlk kitap konsey üyemiz Van Eck'in Kaz'a kazık atıp, İnej'i kaçırmasıyla bitmişti. Ekibimiz hem paradan, hem İnej'den hem de onurlarından olmuştu. Bunun sonucunda herkes İnej'i kurtarıp, paralarını kazanıp; Van Eck'e unutamayacağı bir intikam planı hazırlamaya başladılar. Planlar sürekli değişip, olaylar aşırı karıştığından bazen olan bitene yetişemedim. Kaz'ın bile bir ara planı tükenmiş gibiydi ama anka kuşu gibi küllerinden doğmayı yine becerdi.

''Usta bir hırsız sadece almaz. Bazen geride bir şeyler de bırakır.''

Benim puanım : 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder