Kitap yorumları ve tanıtımları.

13 Nisan 2018 Cuma

Kayıp - Sally Green (The Half Bad Trilogy #3)



KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

Nathan Byrn bir kez daha kaçıyor.
Avcı Ak Cadılar saldırıyor! Artık hiçbir Kara Cadı güvende değil!
Nathan hiç olmadığı kadar güçlü ama aynı zamanda aklını kaybetmenin eşiğinde. İttifak'ı savunmak için, İttifak'ın elindeki en güçlü silah olmak zorunda.
Ve kendisinden nefret eden cadı toplumunu kurtarmak için sevdiği her şeyi riske atması gerekiyor.


KİTAP SAYFA SAYISI : 367


KAYIP KİTAP YORUMU

Sally Green... Bir kitabın sonu böyle bitirilir mi ya?

''Uzun zamandır yoktun. Kayıp mı oldun?''
Kaybolmadım, yaralıydım.

Elime aldığım gibi bir kaç saat içinde kitabı okuyup bitirdim. Büyük ihtimalle bir süre etkisinden çıkabileceğimi sanmıyorum. Beklenmedik yakınlaşmalar, tahmin edilemez gelişmeler ve bol maceralı olaylar.

Ne yazacağımı bilmiyorum. Her cümlem sanki kitaptan spoiler olacakmış gibi hissediyorum. Serinin kesinlikle en beğendiğim kitabı buydu. Yazar bence duyguları çok güzel yansıtmıştı. Sally Green romantik türde bir kitap yazsa okumam çünkü bitirince kendime gelebileceğimi sanmıyorum :)

Artık her gün oraya gidip, eskiden olduğu gibi yüksek sesle
ona bir şeyler okuyorum.
Son zamanlarda şiirleri tercih ediyorum.
Fındık ağacının altındaki çimenlere oturuyorum.
Bu, diğerlerinden farklı ve ayrı bir ağaç.
Çok yaşlı ya da çok uzun değil.
Ama...

Duyguların dışında, Nathan'la beraber gittiğimiz her macerada mekanların atmosferini içimde hissediyor gibiydim. Özellikle harita odasından bahsedildiği kısımlar ve sonrasında yaşananlarda her şeyi gözümün önüne getirebildim. Bu konuda çevirmenin de payı oldukça yüksek.



Benim puanım : 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder