Kitap yorumları ve tanıtımları.

22 Ekim 2017 Pazar

Görünmez - Andrea Cremer , David Levithan


KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

GÖRÜNMEZLİK LANETİ TAŞIYAN BİR ÇOCUK: STEPHEN
 Stephen görünmez olarak yaşamaya alışkındır. O böyle doğmuştur: Görünmez. Lanetli. 
 
VE TÜM DÜNYADA ONU GÖREBİLEN TEK KİŞİ: ELIZABETH
Elizabeth bazen görünmez olabilmeyi dilemekte, görünmediği takdirde onu kimsenin incitmeyeceğini düşünmektedir.
Elizabeth ailesiyle taşındığı New York’taki yeni evinde Stephen’la karşılaştığında, genç kızın onu görebildiğini anlayan Stephen şaşkına döner. Elizabeth ise Stephen’ın onu görebilmesini, her haliyle görebilmesini istemesine şaşırır. Ancak iki genç yakınlaştıkça, görünmeyen bir dünya yollarına çıkar; uğursuzluklar, büyüler ve lanetlerle dolu bir dünya. Ve bir kez bu evrene adım attıklarında Elizabeth ile Stephen daha ne kadar derine gideceklerine karar vermek zorunda kalırlar çünkü sorularına bulacakları yanıt, aşk ile ölüm arasındaki farkı belirleyecektir…


KİTAP SAYFA SAYISI : 368


GÖRÜNMEZ KİTAP YORUMU

Kitap tek bir kelimeyle: Sıkıcı.
Hatta bir kelime daha eklemek istiyorum: Vasat. Diyaloglar, karakterler, olay örgüsü; kitaba dair her şey vasattı.

Elizabeth'in kardeşi hariç hiçbir karakteri sevmedim. Elizabeth ve Stephen aşkının yüzeyselliği, aralarındaki iletişim... Basit ve yapmacık.
Stephan'ın ''görünmezlik'' durumu ve Elizabeth'in kendine dair keşfettiği yeni özellikler o kadar zorlama bir şekilde kurgulanmış ki; bu kitabı okumakla harcadığım her dakikaya acıdım.

Romanın tek güzel yanı arka kapak yazısı o kadar.


Benim puanım : 1/5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder