Kitap yorumları ve tanıtımları.

20 Haziran 2018 Çarşamba

Scarlet - Marissa Meyer (The Lunar Chronicles #2)



KİTABIN ARKA KAPAK YAZISI

DÜNYA YOK OLMA TEHLİKESİYLE KARŞI KARŞIYAYKEN, KÜLKEDİSİ İle KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ’IN YOLLARI KESİŞECEK…

Mekanik ustası sayborg Cinder hapishaneden kaçma planları yapıyor ancak bunu başarabilse bile dış dünyanın tehlikelerine karşı kendini nasıl koruyacak?

Dünya’nın diğer ucunda, Scarlet Benoit’nın büyükannesi günlerdir kayıp. Scarlet büyükannesini bulmasına yardımcı olabilecek bir sokak savaşçısı olan Wolf’la tanıştığında, başta bu yabancıya güvenmekte tereddüt ediyor. Ne de olsa sokaklar ‘kurt’larla dolu!

Yolları kesişen Scarlet, Wolf ve Cinder birlikte esrarengiz bir maceraya atılırken onları bekleyen yeni bir gizemden habersizler. Şimdi üç masal kahramanı da Ay Ülkesi kraliçesinin hep bir adım önünde olmak zorunda. Çünkü kötü kalpli kraliçe, yakışıklı prensi kendi kralı ve esiri yapmak için elinden geleni ardına koymayacak.


KİTAP SAYFA SAYISI : 486


SCARLET KİTAP YORUMU

Cinder'ı çok beğenmiştim ama bu kitaba BAYILDIM. Külkedisi ve Kırmızı Başlıklı Kız masalının birleştirilmiş hali gibiydi. Küçük bir kızken en sevdiğim masal Kırmızı Başlıklı Kız'dı. Doğal olarak Scarlet'i elime aldığımda bırakamadım.

Scarlet Fransa'nın küçük bir kasabasında babaannesiyle beraber bir çiftlikte yaşıyor. Onunla beraber bölgenin en güzel domateslerini yetiştirirken bir gün babaannesi esrarengiz bir şekilde ortadan kayboluyor. Polislerin dosyayı kapatmasıyla ve Scarlet'in yeni şeyler öğrenmesiyle birlikte babaannesini kendi başına aramaya karar veriyor. Bu sırada kasabada dövüşçü olarak tanınan Wolf adında bir adamla tanışıyor. Wolf babaannesini aramasında Scarlet'e yardım edeceğini söylüyor. Wolf bu kadar sempatik olmak zorunda mıydın ya! Adı üzerinde ''kurt''umuzun tepkilerine, konuşmalarına ve hareketlerine bayıldım.

Kitapta Cinder'ın olduğu bölümler de vardı. Hapishaneden kaçarken kendine Kaptan Thorne adında bir yol arkadaşı da buluyor. Kaptanla beraber İmaparator Kai'nin adamlarından ve Kraliçe Levana'nın adamlarından kaçarken, Prenses Selene hakkında yeni bilgiler de topluyor. Sonuç olarak bu yeni bilgilerin çoğu Scarlet'in babaannesini gösterdiği için Cinder onu bulmaya çalışıyor.

Seri bu şekilde ilerlemeye devam ederse bittiğinde gerçekten çok üzüleceğim. Daha şimdiden bu kadar geç okuduğum için pişmanlık duymam bile bana yetiyor.

Benim puanım : 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder